Hej

Länge sen de va nu!
Jag har inte haft ork eller tid.
Det tar på krafterna att vara hemma med två barn hela veckorna. Men vissa förstår ju inte det!!
Men det går bra bara man får in lite rutiner :) har börjat lagt Wilma när Felix lägger sig som är runt 19 och de ska jag försöka hålla nu, skönt med egentid det behöver man :)

Och jag är så trött på folk som ska lägga sig i hur vi gör med våra barn!
Vissa människor går en på nerverna ibland och de blir jag tokig på.
Låt oss göra dom vi vill!


Skönt att få skriva av sig lite skulle kunna skriva mycket mer men de tänker jag inte göra nu :)

Nu ska jag kika på tv och sova alldeles snart :)

Imorgon ska jag och Wilma på öppna förskolan med Emelie och Cajsa ska bli mysigt :) sist jag va där va med Felix så de är ett tag sen :)

God natt på er!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0