Hej hej

Ja jag är ju inte så duktig på det här med att blogga!

Har haft min fina mamma på besök hela veckan så har umgåtts med henne :)
Vi träffas ju inte så ofta längre eftersom hon bor i Idre. Och nu åkte hon hem så nu tar det ett tag tills man träffar henne!
Men den 24 november är i alla fall bokat och klart :D

Igår åkte jag och Nicklas och Wilma till Örebro sjukhus, det va ett snabbt besök dom tog kort och prata sen va de typ klart. Sen blir det några besök dit i nått år? Men nu blir det inte på ett tag förns
i april. tycker synd om min Lill sessa <3
Men det blir bra till slut!

Å nu ligger jag på soffan medans båda barnen sover.
Har inget planerat idag, n är på cross, ovanligt ? ;)
Så ska väl bara mysa inne med tända ljus :)

Nej nu vakna Wilma så jag ska mysa med henne lite!

Hade bra

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0