Fullt upp

Här hemma är det fullt upp med visningar :)) fyra stycken den här veckan och jag hoppas det räcker men det borde det eftersom det är så många intressenter :)
Kan säga att det mer än ett fullt tids jobb att städa en lgn och ha två barn att ta hant om :) men tur man är duktig!!
Är bara två dagar kvar med fin putsning sen sååå.... Måste vi hitta något nytt i Valbo ;) men det löser sig alltid.

Och wilmis blir större och större nu sitter hon så stadigt rullar runt och ålar sig när hon orkar och får för sin bror :)
Hon pratar hela tiden och gör sina roliga miner :)
Felix han säger bara mer och mer ord så roligt när man kan prata med honom och förstår vad han menar oftast ;)
Min älskade barn vad jag älskar er!! Ni är mitt allt! <3

Nu ska jag sova för ska iväg på ärende imorgon ganska så tidigt.

Ha det så bra.
God natt kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0